buďte prirodzení – vaša nálada ovplyvňuje aj naladenie protistrany,
usmievajte sa – úsmev v hlase bude počuť, bude vnímaný ako príjemný, ústretový prejav,
oslovujte druhého menom (prípadne titulom, funkciou) – používajte osobný prístup, ktorý vyvoláva dojem rešpektu k volanej osobe,
majte pri ruke potrebné informácie, napríklad diár, list vlastníctva, katastrálnu mapu, obchodnú zmluvu a podmienky,
rukou zakrývané slúchadlo nepôsobí dôveryhodne.
Štátne nájomné byty- ilúzia alebo realita? 05.09.2023
Kto sú HOLÍ vlastníci? 31.08.2023
Ceny nehnuteľnosti klesajú i záujem o ne ... 04.08.2023
Môže byť nový dom LACNEJŠÍ, ako nový byt? V obci Višňové pri Žiline vyrastá zaujímavý projekt 10.07.2023
REALITNÁ ADVOKÁCIA PRE DEVELOPERSKÉ PROJEKTY 27.06.2023
Komentáre